söndag 11 januari 2009

Jag skär mig

Livet gör så förbannat ont ibland. Och vad gör man när det gör för ont... Många skär sig. Jag har aldrig vart en sån som gör det, jag är mer typen som råkar knäcka näsbenet när jag i förtvivlan dunkar mig i skallen med det jag råkar ha i näven när jag blir för pressad.

Men idag kom jag på ett väldigt bra sätt att skära mig. Förmodligen vänder det sig i magen på folk som ser mig för jag skär mig rejält, men det blir inga permanenta skador av det.

Vill ni veta hur jag gör? Jo, nu för tiden har jag tokrött hår och vad jag gör är att jag tar på mig min babyrosa sticketröja. Jäklar vad det skär sig!
Lägg till min nya blogg och effekten är fulländad - Skärande skär

(Livet ÄR stundtals förfärligt men på något konstigt sätt kommer det en liten glimt humor i det ibland - antar att det är en av de saker som håller kvar mig på rätt sida och gör att jag inte skär mig på allvarligare sätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar